Fuglene synger og græsset gror – også ved og på stierne omkring Hjarup.

Forleden var der derfor indkaldt til forårsarbejde, hvilket først og fremmest betød græsklipning, beskæring af buske og træer og brakpudsning for at holde de mange stier omkring Hjarup farbare.

Heldigvis er der altid respons, når der bliver kaldt til fælles indsats og stiudvalget nød en herlig aften i det grønne sammen med deres maskiner.

Læs mere om stisystemet her på hjemmesiden: https://www.hjarup.dk/naturen-i-hjarup/