Foråret er over os og påsken står for døren.
Vi synger nye og gamle salmer om forår og påske.
Undervejs vil der også være tid til et par solo-indslag.
Kirkesanger Tina Nielsen synger for og Maren Frost Nielsen sidder v. klaveret.